Aslızen - Sevemedim Ayrılığı Dinle & Şarkı Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Aslızen - Sevemedim Ayrılığı Dinle & Şarkı Sözleri

Aslızen 2015 yılında çıkardığı Sevemedim Ayrılığı şarkısı klibiyle hayranlarıyla buluştu. Sevemedim Ayrılığı şarkısının klibi için kameraların karşısına geçen Aslızen'in Sevemedim Ayrılığı şarkısına, şarkının klibine ve sözlerine aşağıdan ulaşabilirsiniz ;
Aslızen - Sevemedim Ayrılığı Şarkı Sözleri ; 

Seni yalnız seni yaşamak isterken kendimce 
Bize aşkı haram etmişim bilmeden delice 
Ah çekip ağırlığımca seni özlemek hata değil 
Ah çekip ağırlığımca seni özledim şaka değil 

Sığınıp anılara geçilmiyor ki uykulara 
Susma çığlık çığlığa dön dayanamıyorum 
Sevemedim ayrılığı gel alışamadım 
Bak gözlerime bağışla bitmesin 

Sevemedim ayrılığı gel alışamadım 
Bak gözlerime bağışla bitmesin 

Aşka yenik düştüm ayıplandım senin uğruna 
Senin için kovdum kalan gururumu sonunda 
Ah çekip ağırlığımca seni özlemek hata değil 
Ah çekip ağırlığımca seni özledim şaka değil 

Sığınıp anılara geçilmiyor ki uykulara 
Susma çığlık çığlığa dön dayanamıyorum 
Sevemedim ayrılığı gel alışamadım 
Bak gözlerime bağışla bitmesin... 

Sevemedim ayrılığı gel alışamadım 
Bak gözlerime bağışla bitmesin. 

Aslızen - Sevemedim Ayrılığı Şarkısını Dinle 


Aslızen Sevemedim ayrılığı şarkı sözleri, Sevemedim ayrılığı şarkısı sözleri, Aslızen Sevemedim ayrılığı 2015, Aslızen Sevemedim Ayrılığı şarkısı dinle, Sevemedim Ayrılığı şarkısı dinle

Konu: Aslızen - Sevemedim Ayrılığı Dinle & Şarkı Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Aslızen - Sevemedim Ayrılığı Dinle & Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder