Betül Demir - 2015 Albümü Sana Nolmuş Şarkısı Dinle & Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Betül Demir - 2015 Albümü Sana Nolmuş Şarkısı Dinle & Sözleri

Uzun zamandır Pop müzik piyasasında adını duyamadığımız Betül Demir, uzun zamanlık hasreti, yeni şarkısı olan Sana Nolmuş ile giderdi. Geçtiğimiz günlerde Sana N'olmuş isimli parçasıyla hayranlarıyla buluşan Betül demir, aynı zamanda şarkısının klibi için kameraların karşısına geçti. Betül Demir'in GNL etiketiylee yayınlanan Sana N'olmuş isimli albümünün çıkış parçası : Sana N'olmuş parçasına ve şarkı sözlerine aşağıdan ulaşabilirsiniz ;


Betül Demir Sana N'olmuş Şarkısı Sözleri ; 

Hoşgeldin nihayet bitti mi huzura Yolculuk
Sen yokken acıların en dibine vurduk
Şarkısı Sözleri Sözü
Şimdi eskisinden güçlü içimdeki çocuk
Doğru duydun biz seni unuttuk

Nefes Nefese kalmışsın çok mu dikti yokuş
Havandan geçilmiyodu Gel şimdi konuş
Şarkısı Sözleri Sözü
Bi değişmiş göründün gözüme, onu diyodum
Nolmuş, Nolmuş Sana Nolmuş


NAKARAT (x2)
Üstüme fenalık geldi, Aşk olmaz ki zorla
Bağımsızlık ilan ettim bizim tarafta
Bitti ve anladım ki oh be hele şükür
Ben yine aydan gün aldım geçtiğimiz hafta


Betül Demir 2015, Betül demir sana ne olmuş, Betül demir sana Nolmuş, Betül demir sana nolmuş 2015, Betül demir 2015 şarkısı dinle, Betül demir 2015 albümü sana nolmuş, Betül demir 2015 sana nolmuş albümü şarkıları dinle, Betül Demir 2015 albüm klipleri

Konu: Betül Demir - 2015 Albümü Sana Nolmuş Şarkısı Dinle & Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Betül Demir - 2015 Albümü Sana Nolmuş Şarkısı Dinle & Sözleri"

Yorum Gönder