Burak & Erdal Toprak - Rap İnadına Şarkısı Dinle & Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Burak & Erdal Toprak - Rap İnadına Şarkısı Dinle & Sözleri

RadyoAktif isimli bir grubun üyelerinin seslendirmiş olduğu ve dijital ortamda hayranları ile buluşturduğu Burak & Erdal Toprak Feat Tankurt Manas - Rap İnadına adlı parçaya ve sözlerine sitemizden ulaşabilirsiniz ;


Rap İnadına isimli Rap şarkısının Sözleri ;

Burak Toprak:
Bi biz mi eşşeğiz ki değerlerden bahsedelim
Elimizde kırk katırla üç beş adım kat edelim
El oğlu bir diss atsın, kitle desin yol gidenin
Mustangimi yeni sattım geleceksen kokpite bin

Sence rap mi koşturayım benim okulum var
Gangsta triplerin bir gün olur çükü tutmak
Yine de denedim yeteri kadar süre bu yoklukta
Bu rap piyasasında, yine bir yer bulmak

Senden ince sesim ama Eminem’i taklid etmedim
Elli ton çıkar bizim vokal şarkıyı vinçe çektirir
Ve işte linç eder seni, ezsin bu kitle kendini
Burak farklı sıfatlı sanki nükleer biri.

Dinle kendini bazen kimse söylemez sana
Yanlış yola saparsın ama dost bakmaz ardına
Bu ringe çıkıyorsan eğer önce gardın al
Ve hayat bencildir kimse değer vermez gölgeler kadar

Tüm zihnimi karanlıklar kaplardı
Melek olsam kanat yakar atlardım
Ben insanım, günahlar benimle bir şeytansız
Cehennem usta işidir cennet ise rastlantı.

xxxx Nakarat xxxx
Bu bir cihad çağrısı gel
rap'in adına rap inadına
gel katıl bana
yeaaah
şimdi vakti geldi kalk
gel yeraltına, gel yeraltıma.

Tankurt Verse :
İkilemde pinekle bu teknik elek wikipedia mı tam bilir ekşimi rap
çekirdek gibi çıtlarım hepsini fuck tek stil etkili back spin (ceyyyy)
Nette bekle rap kepekli wack tek kötekle döktürüp al bunu çek
kimi kompleksinden battı bile radyo aktif geldi king is back
çat kaşları kes başları başkan baş kaldıran almış yolu baştan
amaçları boş gibi başladı maç bak taş gibi rap baş yarar hep aç layn
çatapat gibi ses yapar estirip al bidemeslek icabı resmiyet amirim
mastif gibi geçirip etine dişleri yeni nesili görünce eskiye talibim
ünün düğümünü dürün yürür bi günüm bi günümü tutmaz
bilimum hız bilimum kumpas biri bile benim gibi yapamadı susmaz
alkışlayın al kışlada kalkış kar kış demez her kıç gibi kalkık
tartışmayın al muştayı sadıç bazen ben hariç herkes yanlış
pes ten gir tez gel biz western filmi gibi bi seslendik kes len
nesnel değil ezber bilip esmen al tan tak gıdanı çal beslen
Yarım ada gibi bütün egoları takıl ama tükürüp ütüle bütün pürüzümü
dünümü bugünüme katıp araladım hadi bu konuda biriniz elime gelipde su dökünüz yeaahh

Burak Erdal toprak, Rap inadına rap şarkısı, 2015 Rapİnadına şarkısı, RadyoAktif  rap şarkısı 2015, Burak Erdal toprak feat Tankurt Manas, Rap inadına şarkısı dinle sözleri

Konu: Burak & Erdal Toprak - Rap İnadına Şarkısı Dinle & Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Burak & Erdal Toprak - Rap İnadına Şarkısı Dinle & Sözleri"

Yorum Gönder