Çilek Kokusu 6.Bölümde Çalan Gurur Benim Neyime Dinle & Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Çilek Kokusu 6.Bölümde Çalan Gurur Benim Neyime Dinle & Sözleri

Çilek kokusu 6.bölümde çalan Gurur Benim Neyime şarkısı ve sözleri sitemize eklendi. Çilek kokusu dizisinin yeni bölümünde Kolpa'nın sevilen şarkılarından biri olan Gurur Benim Neyime şarkısı çaldı. Dizinin 6.bölümünde çalan şarkı, kısa sürede dizi hayranları tarafından aranmaya başladı. Çilek Kokusu 6.bölümde çalan Gurur Benim Neyime şarkısına ve sözlerine aşağıdan ulaşabilirsiniz ;


Çilek Kokusu Gurur Benim Neyime Şarkı Sözleri ; 

Kaldı yine ismin dilimin ucunda
Sonradan gelir hep aklım başıma
Baktım kaldım gözlerinin içine
Kaçırdın gözlerini bıraktın ellerini

Sana ne şiirler, ne şarkılar yazdım ama
Diyemedim gitme diye
Olmadı yapamadım adam gibi unutamadım
Diyemedim bitti diye

Gel desen gelirim hadi git de ben giderim
Sevmesen de severim gurur benim neyime
Kim ne derse desin söz geçmiyor ki dilime
Kapanırım dizlerine gurur benim neyime

Çilek Kokusu Gurur Benim Neyime Şarkısını Dinleyin ! ;


Çilek kokusu 6.bölümde çalan şarkı, Çilek kokusu 6.bölümde çalan Gurur Benim neyime şarkısı, Çilek kokusu 6.bölümde çalan şarkı dinle, Çilek kokusu 6.bölümde çalan Kolpa şarkısı, Kaldı yine ismin şarkısı, Çilek kokusu Kaldı yine ismin şarkısı, Gurur Benim Neyime dinle, Gurur Benim Neyime şarkısı sözleri, Çilek kokusunda çalan şarkılar

Konu: Çilek Kokusu 6.Bölümde Çalan Gurur Benim Neyime Dinle & Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Çilek Kokusu 6.Bölümde Çalan Gurur Benim Neyime Dinle & Sözleri"

Yorum Gönder