İlyas Yalçıntaş - Zor Gelir (2015) Dinle & Şarkı Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

İlyas Yalçıntaş - Zor Gelir (2015) Dinle & Şarkı Sözleri

2015 Yılı sanatçılarından İlyas Yalçıntaş Zor Gelir isimli şarkısını akustik olarak seslendirdi. İlyas Yalçıntaş genç kızların sevgisi kısa zamanda kazandı ve kendini dinletmeyi başardı. Genç sanatçıya bu yolda başarılar diliyoruz ve başarısının devamını temenni ediyoruz.

İlyas Yalçıntaş 2015


İlyas Yalçıntaş - Zor Gelir Şarkısı Sözleri ;

Gün gelir seni de bulur ayrılık
Zor gelir ayrılmak sevdalından
Ne oldu ne bitti anlamadan
Alır gider sevgini hiç sormadan
Kendi kendime ağladım gecelerce
Unutmadım gücendim o sözlere
Ne senden bana hayır var
Ne de benden sana haydi yoluna
Geri dön
Hiç kimse sevemez seni benim gibi
Kuvvetli
Böyle deli acımadan
Ne oldu ne bitti anlamadan
Alıp gittin sevgini hiç sormadan

İlyas Yalçıntaş - Zor Gelir Şarkısını Dinle ; 




ilyas yalçıntaş 2015, ilyas yalçıntaş dinle, ilyas yalçıntaş zor gelir, ilyas yalçıntaş akustik, ilyas yalıçıntaş şarkı sözleri, ilyas yalıçıntaş yeni albümü

Konu: İlyas Yalçıntaş - Zor Gelir (2015) Dinle & Şarkı Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "İlyas Yalçıntaş - Zor Gelir (2015) Dinle & Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder