Koray Avcı - Didim (2015) Dinle & Şarkı Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Koray Avcı - Didim (2015) Dinle & Şarkı Sözleri

Koray Avcı her ne kadar Ankaralı'da olsa Muğla'da üniversite okuduğundan Ege Bölgesine olan düşkünlüğünü 2015'de çıkardığı aşk ile albümünün ikinci şarkısı olan Didimle göstermiştir. Didim'de yazdığı şiiri içinde bulunduran şarkı Koray Avcı'nın 2015'de Youtubedaki kanalında paylaştığı şarkılardan alışkın olduğumuz ve sevdiğimiz bir şiirin hayat bulmuş halidir.

Didim - 2015
Koray Avcı - Didim Şarkısı Sözleri ;

Ne de güzel olurdu
Ayrılık olmasaydı
Aklıma geldiğinde
Gözlerim dolmasaydı
Ayrılıklar zamansız
Acıtır yüreğimi
Bu dert böyle amansız
Yakıyor ciğerimi

Güneş batarken,
Ay tutarken bulutları
Denizler ağlamaz mı
Silerken umutları

Dalgasız bir denizim
Kavuşmuyor ellerim
Zamansız vedalarda
Alışıyor gözlerim

"Neden yine hatırladım ki seni
Ne oldu da geldin aklıma
Rastlamaktan korktum ama bırakmadım anılar şehrini
Kuru akşamlara inat ettim
Giydiğim kazakları attım, çırılçıplak gezdim
Ne oldu da geldin aklıma
Acı insana masumiyet verir derdim hep
Doğruymuş
Küçük mutlulukları dostların neşelerinde bulursun
Felaket olur sana gülmek
Unutamazsın ışıklar söndüğü zaman
Neden geldin ki şimdi sen aklıma
Delilere gülerdim yerli yersiz
Sonra oturur kendim delilik ederdim
Deli olmak da varmış işin ucunda

Var olduğun için komik gelir insanlara
Ve sen güldürürken zorla ağlattırıyor sözlerin
Şarkılar inatla söylüyor yalnızlığını
Neden geldin ki şimdi sen aklıma
Ne güzel içiyordum bu akşam
Denizlere dalga olmuşum ki
Ne gariptir ki yağmurlu Didim bu akşam
Ne oldu da geldin aklıma
Sen inat ettinmi yaparsın bilirim
Getirip de yorma aklını boşuna

Koray Avcı - Didim Şarkısını Dinle ; 


Albümdeki Tüm Şarkıları Dinlemek için Tıkla => Koray Avcı 2015

koray avcı , koray avcı aşk ile , koray avcı 2015 , koray avcı 2015 albüm , koray avcı albüm , koray avcı didim , koray avcı didim şiiri , koray avcı didim dinle , koray avcı didim şiiri sözleri , koray avcı didim sözleri , koray avcı aşk ile albüm didim

Konu: Koray Avcı - Didim (2015) Dinle & Şarkı Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Koray Avcı - Didim (2015) Dinle & Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder