Metin Çelik - Değme Gönül Yarama (2015) Dinle & Şarkı Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Metin Çelik - Değme Gönül Yarama (2015) Dinle & Şarkı Sözleri

Metin çelik 2015 şarkısı değme gönül yarama ile oyun havası severleri büyülemiş durumda. Metin çelik değme gönül yarama şarkısıyla dinleyenlerine 2015’de hem arabesk hemde oyun havasını yansıtacak gibi.

Metin Çelik 2015


Metin Çelik - Değme Gönül Yarama Şarkısı Sözleri ;

Seviyorsun diye ümit bağladın
Uzaklaştın benden hep adım adım
Kederi derdi bana bağladın
Buldum ta derinden hep yaraladın

Değme gönül yarama ellerin pis kirletir
Senin gibi zalimler vicdanımı inletir

Değme gönül yarama ellerin pis kirletir
Senin gibi zalimler vicdanımı inletir

Hani diyordun ya iyi ki varsın
Damarımda kanımsın ruhumda cansın
Şimdi ne olduda yarım bıraktın
Sen olmazsan beni ecelim sarsın

Değme gönül yarama ellerin pis kirletir
Senin gibi zalimler vicdanımı inletir

Değme gönül yarama ellerin pis kirletir
Senin gibi zalimler vicdanımı inletir

Hani sevenler hiç ayrılmaz derdin
Şu koskoca ömrümü yoluna serdim
Hiç mi ağlamadın hiç üzülmedin
Şimdi pişman olupta geri mi geldin

Değme gönül yarama ellerin pis kirletir
Senin gibi zalimler vicdanımı inletir

Değme gönül yarama ellerin pis kirletir
Senin gibi zalimler vicdanımı inletir

Değme gönül yarama ellerin pis kirletir
Senin gibi zalimler vicdanımı inletir

Değme gönül yarama ellerin pis kirletir
Senin gibi zalimler vicdanımı inletir


Metin Çelik - Değme Gönül Yarama Şarkısını Dinle ; 


Metin Çelik, metin çelik 2015, metin çelik yeni single, metin çelik değme gönül yarama, değme gönül yarama 2015, değme gönül yarama dinle, değme gönül yarama şarkı sözleri, metin çelik değme gönül yarama 2015

Konu: Metin Çelik - Değme Gönül Yarama (2015) Dinle & Şarkı Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Metin Çelik - Değme Gönül Yarama (2015) Dinle & Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder