Murat Boztepe - İçimdeki Melek (2016) Dinle & Şarkı Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Murat Boztepe - İçimdeki Melek (2016) Dinle & Şarkı Sözleri

İçimdeki Melek adlı parçası ile 2016 yılında yeniden karşımıza çıkan Murat Boztepe yeni kliplerin çekim hazırlıklarına da başlamış durumda. Murat Boztepe gibi değerli bir sanatçının 2016 yılında İçimdeki Melek adlı parça ile karşımıza çıkması bizleri gerçekten şaşırttı. Murat Boztepe’nin İçimdeki Melek adlı parçası ve şarkı sözlerine sitemiz üzerinden ulaşabilirsiniz.


Murat Boztepe - İçimdeki Melek Şarkı Sözleri ;

İçimdeki melek bana küsmüş oysa
Halbuki yanındaymışım gibi yaşa dedi bana yaşıyorum
Dön bugün yine çok ağladım ama seni çok özlüyorum
Ben senin aşkını yüreğime kazıdım
Kanıma canıma adını alnıma yazdığım

Giden sevgili hiç dönmezmiş ama canım
Yalana dolana inana kalmadan biter mi hiç
Hiç yokken canım yanar ama yanımda kal
Hatırlar alır beni
Yalana dolana inana kalmadan biter mi hiç

Ama o bana üzülür
Yinede kalbi düşünür

Ben senin aşkını yüreğime kazıdım
Kanıma canıma adını alnıma yazdığım
Giden sevgili hiç dönmezmiş ama canım
Yalana dolana inana kalmadan biter mi hiç

İçimdeki melek bana küsmüş oysa
Halbuki yanındaymışım gibi yaşa dedi bana yaşıyorum
Dön bugün yine çok ağladım ama seni çok özlüyorum. 

Murat Boztepe - İçimdeki Melek Dinlemek İçin ;



İçimdeki Melek şarkı sözleri , Murat Boztepe , Murat Boztepe 2016 single , Murat Boztepe İçimdeki Melek dinle , Murat Boztepe İçimdeki Melek şarkısı 2016 , Murat Boztepe İçimdeki Melek single , İçimdeki Melek dinle , Murat Boztepe İçimdeki Melek parçası , Murat Boztepe yeni albüm şarkıları , İçimdeki Melek şarkısı full dinle




Konu: Murat Boztepe - İçimdeki Melek (2016) Dinle & Şarkı Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Murat Boztepe - İçimdeki Melek (2016) Dinle & Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder