Sirel Sevdim Şarkı Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Sirel Sevdim Şarkı Sözleri

Dinleme Onu
Yaptığı Her Şey Zararın Oldu
Daha Kaç Gece
Ölüp Ölüp Dirilmen Lazım
Özleme Onu

Birikmesin Evinde Anılar
Hatta Gerekirse Yapabilirsen
İçinde Öldür
Bak Ne Haldesin

Acınacak Durumdasın
Karşındaki Hissiz
İnançsız Ve Hatta Merhametsiz
Dokunmasın Tenine

Bakmasın Alev Gözlerine
Kendin Kurtar Canını
Kazıyarak Kanayarak
Sevdim En Nihayetinde Bittim

Parçalarım Savrulup Durdu Bir Kenara
Eski Güzelliğimden Eser Kalmadı
Karşımda Inatçı Acımasız Zavallı
Acımasız Zavallı Bir Yalancı

Sevdim En Nihayetinde Bittim
Parçalarım Savrulup Durdu Bir Kenara
Eski Güzelliğimden Eser Kalmadı
Karşımda Inatçı Acımasız Zavallı

Acımasız Zavallı Bir Yalancı
Sevdim
Acımasız Yalancı Bir Yabancı
Sevdim

Google Aramaları
: sirel sevdim, sirel sevdim sözleri, sirel sevdim dinle, sirel sevdim şarkı sözleri, sirel sevdim şarkı sözü, sirel sevdim şarkısı, sirel 2016 şarkıları, sevdim dinle youtube, sirel 2016 dinle
Konu: Sirel Sevdim Şarkı Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Sirel Sevdim Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder