Yılmaz Morgül - Ne Zaman (2016) Dinle & Şarkı Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Yılmaz Morgül - Ne Zaman (2016) Dinle & Şarkı Sözleri

Yılmaz Morgül - Ne Zaman (2016) Dinle & Şarkı Sözleri


Yılmaz Morgül - Ne Zaman (2016) Dinle & Şarkı Sözleri Mp3 indir Yılmaz Morgül  "Ne Zaman Şarkı Sözü Sözleri" 2016 Esen Müzik etiketiyle tüm müzik marketlerde ve dijital kanallarda yerini aldı.



Şarkının Sözleri


Olay Onlar Olay
Aşkı Tarif Edişi
Yürek Anlayamadı Ahh
Çabuk Oldu Gidişin

İkimiz Arada Bir
Açtık Aşk Kapısını
Yazamamda Bilirim Ahh
Çektim Aşk Acısını

Beni Yerden Yere
Fırlatıp Attı
Nasıl Katlanacağım Ahh
Bana Yaşattığını

İkimiz Yaradanın Mümin Kullarıyız
Ona Aşk Adayıp Ahh Ve Çiçek Açmalıyız
Hüzün Olasa Sonu
Yine Başlamalıyız

Ne Zaman Olduda Ayrıldık
Yada ben aklımı oynattım
Hani biz sadece dargındık
Beni neden yine adattın
Konu: Yılmaz Morgül - Ne Zaman (2016) Dinle & Şarkı Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Yılmaz Morgül - Ne Zaman (2016) Dinle & Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder