İlker Kabayel - Gülmedim Şarkı Sözü | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

İlker Kabayel - Gülmedim Şarkı Sözü

İlker Kabayel - Gülmedim Şarkı Sözü

İlker Kabayel - Gülmedim Şarkı Sözü İlker Kabayel'in, Arpej Yapım etiketiyle yayınlanan "Kara Hançer" albümünde yer alan "Gülmedim şarkı sözü sözleri" isimli şarkısı, video klibiyle sitemiz'de.

İlker Kabayel - Gülmedim  Dinle



Şarkı sözleri

Ağırlaşan yüreğimde,taşıyorum seni sadece
Bulut gibi çöktün üstüme, ezdin beni hasretinle
Sızlattın kalbimi, bağladın dilimi
Artık beni çözemezsin, haykırıyor sevmediğini..
Sana ömrümü adayamam, kaderime ağlayamam
Bir ömrüm var onuda sana harcayamam
Gülmedim, güldürmedin, Sevgimi haketmedin
Allah'tan diliyorum senide güldürmesin
Sana ömrümü adayamam, kaderime ağlayamam
Bir ömrüm var onuda sana.. harcayamam
Konu: İlker Kabayel - Gülmedim Şarkı Sözü Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "İlker Kabayel - Gülmedim Şarkı Sözü"

Yorum Gönder