Ferdi Kadıcık - Yalanmıydı Şarkısı Dinle & Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Ferdi Kadıcık - Yalanmıydı Şarkısı Dinle & Sözleri

Ferdi Kadıcık, 2015 Yılına yeni şarkısı Yalanmıydı ile giriş yaptı. Yalanmıydı şarkısının klibi için kameraların karşısına geçen Ferdi Kadıcık, geçtiğimiz günlerde Yalanmıydı şarkısını ve klibin yayınladı. Yalanmıydı şarkısına ve sözlerine aşağıdan ulaşabilirsiniz ;
Ferdi Kadıcık - Yalan Mıydı şarkısına ve sözlerine aşağıdan ulaşabilirsiniz
Ferdi Kadıcık - Yalanmıydı Şarkı Sözleri ;

Silindi, tükendi bitti
Silindi herşey aklımdan
Dünya yıkıldı başıma sanki
Sen gidince bu diyardan

Hani Ben senin sevdiğindim
Hani umutların herşeyin bendim
İsteseydin beni beklerdin
Ben yine aynı adresteyim

Yalanmıydı? Aşkın Yar
Yalanmıydı? Sevdan Yar
Yalanmıydı ? Onca vaadler
Yalan Mıydı ? Yarınlar

Yalanmıydı? Aşkın Yar
Yalanmıydı? Sevdan Yar
Yalanmıydı ? Onca vaadler
Yalan Mıydı ? Yarınlar


Ferdi Kadıcık 2015, Ferdi Kadıcık 2015 yalanmıydı şarkısı, Ferdi Kadıcık 2015 şarkıları dinle, Yalanmıydı şarkısı sözler, Ferdi Kadıcık dinle, Ferdi Kadıcık 2015 şarkısı dinle sözleri, Ferdi Kadıcık Yalanmıydı şarkı sözleri, Yalanmıydı Ferdi Kadıcık dinle

Konu: Ferdi Kadıcık - Yalanmıydı Şarkısı Dinle & Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Ferdi Kadıcık - Yalanmıydı Şarkısı Dinle & Sözleri"

Yorum Gönder