Mutlu Genç 2015 - En Güzel Ben Severim (Video Klip) & Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Mutlu Genç 2015 - En Güzel Ben Severim (Video Klip) & Sözleri

Mutlu Genç 2015 yılında En Güzel Ben Severim şarkısı ile hayranlarıyla buluşmuştu. En Güzel Ben Severim şarkısıyla sağladığı çıkışla beraber, sosyal medyada çok konuşulan Mutlu genç, şarkısının klibi için kameraların karşısına geçti. Klip kısa zaman önce dijital platformlarda yayınlandı. Gel yaklaş, seni en güzel ben severim... şeklinde sözlere sahip şarkıya ve şarkı sözlerine sitemiz aracılığıyla aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Mutlu Genç En Güzel Ben Severim şarkı Sözleri ; 

Kalabalığın ortasında, Yapayalnız hissediyorsan
Demekki sende unutmadın Hala
Söyleyecek onca şey varken, Sessiz kalıp Susuyorsan
Demekki sende unutmadın Hala

Cevapsızsa sorularım, kendine yabancıysan
Mutsuzken bile mutluyum Diyen bir yalancıysan
Gel yaklaş acını acım bilirim
Seni en güzel ben Severim
Değil sadece bu alemde,
Cehenneme de seninle gelirim
Gel Yaklaş Acını acım bilirim
Seni En güzel Ben Severim

Mutlu Genç - Seni En Güzel Ben Severim Şarkısı Klibi Dinle


Mutlu genç 2015 şarkısı, Mutlu genç en güzel ben severim, Mutlu genç 2015, Mutlu genç en güzel ben severim sözleri, En güzel ben severim şarkı sözleri, En güzel ben severim şarkısı dinle, En güzel ben severim 2015 klibi, Mutlu genç en güzel ben severim klibi

Konu: Mutlu Genç 2015 - En Güzel Ben Severim (Video Klip) & Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Mutlu Genç 2015 - En Güzel Ben Severim (Video Klip) & Sözleri"

Yorum Gönder