Ayşe Dinçer - Başkent Ankara (2015) Dinle & Şarkı Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Ayşe Dinçer - Başkent Ankara (2015) Dinle & Şarkı Sözleri

Ayşe Dinçer - Başkent Ankara şarkısı Bunun Adı Aşk albümünün dikkat çeke ikinci şarkısı. Başkent Ankara şarkısı sözleri ve tüm albüm müzikleri aşağıda yer almaktadır. Ayşe Dinçer bu albüm ile iyi çıkış yapmayı planlıyor.

Başkent Ankara - 2015


Ayşe Dinçer - Başkent Ankara Şarkısı Sözleri ;

Başkent Ankara Benim,
Sensiz Çok Dar Yerim,
Sen Bana Bir evet de
Bütün Ankara senin

Çal şu gönül sazımı
Sular sevda dalımı
Reddettim ben kaçını
Emrindeyim

Zengininin şöhretini
Parasına güvenini
İstemem en güzelini
Emrindeyim

Başkent ankara benim
Sensiz çok dar yerim
Sen bana bir evet de
Bütün Ankara senin

Başkent ankara benim
Sensiz çok dar yerim
Sen bana bir evet de
Bütün herşeyim senin

Öyle sevdim ki seni
Değişmem dünyalara
Yaktın öldürdün beni
Emrindeyim

Zengininin şöhretini
Parasına güvenini
İstemem en güzelini
Emrindeyim

Başkent ankara benim
Sensiz çok dar yerim
Sen bana bir evet de
Bütün Ankara senin

Başkent ankara benim
Sensiz çok dar yerim
Sen bana bir evet de
Bütün herşeyim senin


Başkent ankara benim
Sensiz çok dar yerim
Sen bana bir evet de
Bütün Ankara senin

Başkent ankara benim
Sensiz çok dar yerim
Sen bana bir evet de
Bütün herşeyim senin 

Ayşe Dinçer - Başkent Ankara Şarkısını Dinle ; 



Albümdeki Tüm Şarkıları Dinlemek için Tıkla => Ayşe Dinçer 2015

Ayşe Dinçer Başkent Ankara, Başkent ankara dinle, başkent ankara 2015, ayşe dinçer 2015, ayşe dinçer yeni şarkıları, ayşe dinçer,

Konu: Ayşe Dinçer - Başkent Ankara (2015) Dinle & Şarkı Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Ayşe Dinçer - Başkent Ankara (2015) Dinle & Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder