Ayşe Dinçer - Penguen Dansı (2015) Dinle & Şarkı Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Ayşe Dinçer - Penguen Dansı (2015) Dinle & Şarkı Sözleri

Ayşe Dinçer yeni albümüne isim veren şarkısı Penguen Dansı ( Ayşe Kız ) 2015  ile sevenlerinin beğenisini aldı. Lokomatif şarkı olan Penguen Dansı 2015 Şarkısı sözleri ve klibi aşağıda yer almaktadır. 

Ayşe Dinçer - Penguen Dansı Albüm Şarkısı


Ayşe Dinçer - Penguen Dansı Şarkısı Sözleri ;

Kız Ayşe gidiyom gidiyom
Hele vay hele vay
Geli-geliver bana
Dönü-dönüver bana
Dönelim bizim köye

Gelemem gelemem hele vay hele hele vay

Sen geliver bana sen dönüver bana
Gidelim bizim köye

Kız Ayşe kız Ayşe hele vay hele hele vay
Geli-geliver bana
Mor fistan alırım sana
Sarı gülü takarım sana
Gideriz bizim köye

Geliyom geliyom hele geliyom vay hele hele vay
Mor fistal al bana
Kollarını dola boynuma
Gidelim sizin köye 

Ayşe Dinçer - Penguen Dansı Şarkısını Dinle ; 



Albümdeki Tüm Şarkıları Dinlemek için Tıkla => Ayşe Dinçer 2015

<Ayşe Dinçer Penguen Dansı, Ayşe Dinçer 2015, Ayşe Dinçer penguen dansı dinle, penguen dansı 2015, ayşe dinçer yeni şarkıları, ayşe dinçer dinle

Konu: Ayşe Dinçer - Penguen Dansı (2015) Dinle & Şarkı Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Ayşe Dinçer - Penguen Dansı (2015) Dinle & Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder