Ayşe Dinçer - Uyuyamıyorum (2015) Dinle & Şarkı Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Ayşe Dinçer - Uyuyamıyorum (2015) Dinle & Şarkı Sözleri

Ayşe Dinçer Uyuyamıyorum 2015, Ayşe Dinçer 2015 yılında çıkmış albümü ile sevenleri ile buluştu, Ayşe Dinçer'in tüm albümündeki şarkı sözleri ve klipleri Ayşe Dinçer müzik marketlerdeki raflarda yerini aldı, Sosyal medyada en çok paylaşılan oyun havası oldu.

Ayşe Dinçer 2015 Albümü


Ayşe Dinçer - Uyuyamıyorum Şarkısı Sözleri ;

Neler Ettin bana
Gel gör vefasız
Sesini duymadan uyuyamıyorum
Günlerim geçmiyor
Dertsiz cefasız oy
Yüzünü görmeden uyuyamıyorum
Benliğimi çaldın her gün her gece
Tükettin ömrümü
Yetmez mi sence oy
Tükettin ömrümü
Yetmez mi sence oy
Hayalini ben den alıp gizlice oy
Gideceksin diye uyuyamıyorum oy oy

Ayşe Dinçer - Uyuyamıyorum Şarkısını Dinle ; 



Albümdeki Tüm Şarkıları Dinlemek için Tıkla => Ayşe Dinçer 2015

ayşe dinçer uyuyamıyorum, ayşe dinçer 2015, ayşe dinçer yeni şarkısı, ayşe dinçer yeni şarkıları, ayşe dinçer dinle, ayşe dinçer

Konu: Ayşe Dinçer - Uyuyamıyorum (2015) Dinle & Şarkı Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Ayşe Dinçer - Uyuyamıyorum (2015) Dinle & Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder