Ayşe Dinçer - Yalan Aşkında Yalan (2015) Dinle & Şarkı Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Ayşe Dinçer - Yalan Aşkında Yalan (2015) Dinle & Şarkı Sözleri

Ayşe Dinçer Yalan Aşkında Yalan şarkısı ile tüm arabesk oyun havası ile sevenleri ile buluştu. 2015 yılında güzel bir ivme yakalayan Ayşe Dinçer sevenlerine sosyal medya ve televizyon kanallarında duyurdu ve dinleme rekorları kırdı.

Ayşe Dinçer 2015 Yalan Aşkında Yalan Şarkısı Sözleri


Ayşe Dinçer - Yalan Aşkında Yalan Şarkısı Sözleri ;

Benim sevdiğim gibi
Sen beni hiç  sevmedin
Leyla gibi geldim ben
Mecnun gibi sevmedin

Yalan aşkında yalan
Yalan sevdanda yalan
Vurduğun son hançerde
Senden bana tek kalan

Bütün ömrüm senindi
Senindi bilemedin
Benim kalbimde senin
Senindir diyemedim

Yalan aşkında yalan
Yalan sevdanda yalan
Vurduğun son hançerde
Senden bana tek kalan

Artık adını anmam
Kahırlıyım ben sana
Artık yüzüne bakmam
İki cihan bir olsa

Yalan aşkında yalan
Yalan sevdanda yalan
Vurduğun son hançerde
Senden bana tek kalan

Ayşe Dinçer - Yalan Aşkında Yalan Şarkısını Dinle ; 



Albümdeki Tüm Şarkıları Dinlemek için Tıkla => Ayşe Dinçer 2015

ayşe dinçer yalan aşkında yalan, ayşe dinçer dinle, ayşe dinçer 2015, ayşe dinçer yeni albümü, ayşe dinçer 2015 şarkıları, ayşe dinçer şarkı sözleri

Konu: Ayşe Dinçer - Yalan Aşkında Yalan (2015) Dinle & Şarkı Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Ayşe Dinçer - Yalan Aşkında Yalan (2015) Dinle & Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder