Ayşe Dinçer - Yaygara (2015) Dinle & Şarkı Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Ayşe Dinçer - Yaygara (2015) Dinle & Şarkı Sözleri

Ayşe Dinçer Yaygara 2015 yılında çıkan şarkılarından biri arasında yer alıyor. Ayşe Dinçer yeni albümü Bunun Adı Aşk albümü ile gelen şarkılarından biri. Ayşe Dinçer yaygara diyerek sevenleri için usta bir seslendirme ile ilerliyor.

Yaygara 2015 Dinle


Ayşe Dinçer - Yaygara Şarkısı Sözleri ;

Seni sevdim ,yar dedim
Gir koynuma sar dedim
Seni sevdim ,yar dedim
Gir koynuma sar dedim
Ne yaptım bilemedim
Niye ettim yaygara
Ne yaptım bilemedim
Niye ettim yaygara
Öyle gitmek var mıydı
Bağrıma açtın yara
Allah cezanı versin
Dar mı geldi Ankara
Öyle gitmek var mıydı
Bağrıma açtın yara
Allah cezanı versin
Dar mı geldi Ankara
Hayallerimi öldürdün
Umutlarımı söndürdün
Elalemi güldürdün
Niye ettin yaygara
Öyle gitmek var mıydı
Bağrıma açtın yara
Allah cezanı versin
Dar mı geldi Ankara

Ayşe Dinçer - Yaygara Şarkısını Dinle ; 



Albümdeki Tüm Şarkıları Dinlemek için Tıkla => Ayşe Dinçer 2015

ayşe dinçer yaygara dinle, yaygara 2015, ayşe dinçer yeni şarkıları, ayşe dinçer dinle, ayşe dinçer şarkı sözleri

Konu: Ayşe Dinçer - Yaygara (2015) Dinle & Şarkı Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Ayşe Dinçer - Yaygara (2015) Dinle & Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder