Merve Özbey - Helal Ettim Canlı Performans (2015) Dinle & Şarkı Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Merve Özbey - Helal Ettim Canlı Performans (2015) Dinle & Şarkı Sözleri

Merve Özbey Helal Ettim ile 2015'de yıldızı parlayan bir sanatçıdır. Merve Özbey geçtiğimiz günlerde çıkarıdığı Yaş Hikyasi isimli albümünün kapak şarkısı Helal Ettim isimli parçasını canlı olarak seslendirdi. Büyük beğeni toplayan Merve Özbey hayranları tarafından bir kez daha geçer not alarak beğeni topladı.


Helal Ettim


Merve Özbey - Helal Ettim  Şarkısı Sözleri ;

Ayrılığın günahı, aşkın sevabı büyük.
Senden kalan acılar, sanma ki gönülde yük.
Kalma gitme sorgusu bölük bölük,
Bendeki bu yürek, senin bile korkundan büyük!

Giremedin neden gönül yoluna?
Böylesi sevdayı feda ettin.
Benden yana olan kalsın yanına,
Ben sana hakkımı helal ettim.

Bilemedin değer aşkın uğruna,
Böylesi bir kalbi heba ettin.
Benden yana olan kalsın yarına,
İstemem hakkımı helal ettim.

Merve Özbey - Helal Ettim  Şarkısını Dinle ; 



merve özbey 2015, merve özbey yaş hikayesi, merve özbey helal ettim, merve özbey yeni şarkısı, merve özbey canlı performans, helal ettim şarkı sözleri, helal ettim dinle, helal ettim video klibi

Konu: Merve Özbey - Helal Ettim Canlı Performans (2015) Dinle & Şarkı Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Merve Özbey - Helal Ettim Canlı Performans (2015) Dinle & Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder