İlyas Yalçıntaş - Dönebilsen (2015) Dinle & Şarkı Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

İlyas Yalçıntaş - Dönebilsen (2015) Dinle & Şarkı Sözleri

Genç ve yakışıklı sanatçı İlyas Yalçıntaş Dönebilsen isimli şarkısı ile 2015'de akustik bir albüm oluşturmayı düşünüyor. Genç kızların hayranı olduğu İlyas Yalçıntaş şöhret yolunda emin adımlarla ilerliyor. Akustik performansı ile bir çok kişi ve ünlü tarafından beğeni alan İlyas Yalçıntaş bu durumdan oldukça memnun.


İlyas Yalçıntaş


İlyas Yalçıntaş - Dönebilsen  Şarkısı Sözleri ;

Nerde yitirdiğim o deli rüzgar
Hangi şehir ki bu,bu senden kalan
Bu ben ben miyim?
Ya bu sen misin terk edip giden
Düzen tutmamış
Yaralar sarmamış zaman
Sadece sen
Hani sevgin dokunur ruhuma
Yalan aşklar anlayamaz ama
Geceyi vurur yarınlar yine
Sen dönebilsen
Nerde yitirdiğim o deli rüzgar
Hangi şehir ki bu, bu senden kalan
Dünya döner mi hiç anılarla
Sandım gün olurmuş yokluğunda
Bu ben ben miyim?
Ya bu sen misin terk edip giden
Düzen tutmamış
Yaraları sarmamış zaman

İlyas Yalçıntaş - Dönebilsen  Şarkısını Dinle ; 


ilyas yalçıntaş, ilyas yalçıntaş 2015, ilyas yalçıntaş dinle, ilyas yalçıntaş Dönebilsen, Dönebilsen 2015, Dönebilsen dinle, Dönebilsen şarkı sözleri

Konu: İlyas Yalçıntaş - Dönebilsen (2015) Dinle & Şarkı Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "İlyas Yalçıntaş - Dönebilsen (2015) Dinle & Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder