Turgay Saka - Şansım Yok (2015) Dinle & Şarkı Sözleri | Türkçe Şarkı Sözleri, Yabancı Şarkı Sözü Çevirisi

Turgay Saka - Şansım Yok (2015) Dinle & Şarkı Sözleri

Yeni şarkıcı Turgay Saka Şansım Yok isimli şarkısını 2015 Ağustost'a müzik marketlere yerini aldı. 2015'de albüm çıkaran Turgay Saka zirveye çıkmak isteyen sanatçılardan birisi, kendine özgün sesi ile bir çok sanatçıyı aralayıp çok dinlenenler listesine son sıradan giriş yaptı.


Şansım Yok


Turgay Saka - Şansım Yok Şarkısı Sözleri ;

Gideni arıyordum seni buldum
Üç gündür kederimden kahroldum
Bilmezdim kapılarda köle oldum
Döndü savurdu saçlarını yine kayboldum

Zaman bitmesin ama vazgeçtim zaman

Çözemedi aşkları ince hesapları
Zerre kadar bile şansın yok
Bilemem oyunları pembe yalanları
Sevmem oyunları sebebi çok

Çözemedi aşkları ince hesapları
Zerre kadar bile şansın yok
Bilemem oyunları pembe yalanları
Sevmem oyunları sebebi çok

Gideni arıyordum seni buldum
Üç gündür kederimden kahroldum
Bilmezdim kapılarda köle oldum
Döndü savurdu saçlarını yine kayboldum

Zaman bitmesin ama vazgeçtim zaman

Çözemedi aşkları ince hesapları
Zerre kadar bile şansın yok
Bilemem oyunları pembe yalanları
Sevmem oyunları sebebi çok

Çözemedi aşkları ince hesapları
Zerre kadar bile şansın yok
Bilemem oyunları pembe yalanları
Sevmem oyunları sebebi çok

Kaç çiçek afeti devran
Ah gönül osman be artık aşklar hep yalan
İstese hayat olurdum istemezsede talan
Etme bulma dünyasında geçiyor zaman

Çözemedi aşkları ince hesapları
Zerre kadar bile şansın yok
Bilemem oyunları pembe yalanları
Sevmem oyunları sebebi çok

Çözemedi aşkları ince hesapları
Zerre kadar bile şansın yok
Bilemem oyunları pembe yalanları
Sevmem oyunları sebebi çok

Turgay Saka - Şansım Yok Şarkısını Dinle ; 


Albümdeki Tüm Şarkıları Dinlemek için Tıkla => Turgay Saka 2015

turgay saka şansım yok şarkısı, turgay saka 2015, turgay saka yeni albümü, turgay saka şansım yok şarkısı sözleri, turgay saka dinle, tugay saka şarkı sözleri, şansım yok şarkı sözleri

Konu: Turgay Saka - Şansım Yok (2015) Dinle & Şarkı Sözleri Oy:4.5 Gönderen:Şarkı Sözleri

0 Yorum "Turgay Saka - Şansım Yok (2015) Dinle & Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder